旧マニュアルと新マニュアルの対照表

旧マニュアルと新マニュアルの対照表

旧マニュアルと新しいマニュアルのURLの対照表は下記の通りです。


タイトル旧マニュアルページ新マニュアルページ
tripla 管理画面ヘルプページhttps://docs.tripla.jp/https://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/help-page
新機能追加のご案内https://docs.tripla.jp/new-functionhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/release-notes
お知らせhttps://docs.tripla.jp/noticehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/tripla-co-ltd/%E3%81%8A%E7%9F%A5%E3%82%89%E3%81%9B
弊社へのお問い合わせについてhttps://docs.tripla.jp/question/inquiryhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/inquiry
今後のサポート窓口に関するご案内https://docs.tripla.jp/question/nosaptonisurugohttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/inquiry
チャットボットhttps://docs.tripla.jp/category/chattobottohttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/chatbot-faq
tripla Book ダッシュボード(ブランド管理画面)https://docs.tripla.jp/dashboard/tripla-book-dashboard-brand-levelhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/dashboard-tripla-book
tripla Connect ダッシュボード(ブランド管理画面)https://docs.tripla.jp/dashboard/tripla-connect-dashboard-brand-levelhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/dashboard-tripla-connect
tripla Book ダッシュボード(施設管理画面)https://docs.tripla.jp/dashboard/tripla-book-dashboard-facility-levelhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/dashboard-tripla-book
tripla Analytics ダッシュボード(ブランド管理画面)https://docs.tripla.jp/dashboard/tripla-analytics-dashboard-brand-levelhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/analytics
tripla Analytics ダッシュボード(施設管理画面)https://docs.tripla.jp/dashboard/tripla-analytics-dashboard-facility-levelhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/analytics
tripla Analytics Dashboard(Brand-Level)_English ver.https://docs.tripla.jp/dashboard/tripla-analytics-dashboard-brand-level-_english-ver.https://tripla.zohodesk.jp/portal/en/kb/articles/en
tripla Analytics Dashboard(Facility-Level)_English ver.https://docs.tripla.jp/dashboard/tripla-analytics-dashboard-facility-level-_english-ver.https://tripla.zohodesk.jp/portal/en/kb/articles/en
tripla Boost ダッシュボードhttps://docs.tripla.jp/dashboard/tripla-boost-dashboardhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/boost
tripla Bot ダッシュボード(ブランド管理画面)https://docs.tripla.jp/dashboard/tripla-bot-dashboard-brand-levelhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/bot
tripla Bot ダッシュボード(施設管理画面)https://docs.tripla.jp/dashboard/tripla-bot-dashboard-facility-levelhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/bot
予約一覧の操作方法https://docs.tripla.jp/reservation/reservation-listhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reservation-information
予約確認メールの再送信https://docs.tripla.jp/reservation/mailhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reservation-information#_2
予約のキャンセルhttps://docs.tripla.jp/reservation/cxlhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reservation-information#_3
予約変更処理https://docs.tripla.jp/reservation/change-reservationhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reservation-information#_10
予約一覧CSVダウンロードhttps://docs.tripla.jp/reservation/reservation-csvhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reservation-information#_10
予約の注意メッセージの削除https://docs.tripla.jp/reservation/deleting-a-reservation-note-messagehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reservation-information#%E4%BA%88%E7%B4%84%E3%81%AE%E6%B3%A8%E6%84%8F%E3%83%A1%E3%83%83%E3%82%BB%E3%83%BC%E3%82%B8%E3%81%AE%E5%89%8A%E9%99%A4
リクエストhttps://docs.tripla.jp/request/requesthttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/request
在庫・価格管理https://docs.tripla.jp/zai-ku-si-ge-guan-li/stock-price-controlhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/stock-price-control
在庫・価格管理 販売状況・金額の確認https://docs.tripla.jp/zai-ku-si-ge-guan-li/stock-price-control--checkhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/stock-price-control
ボットhttps://docs.tripla.jp/chatbot/bothttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/bot-function
チャットボット Webhookの設置https://docs.tripla.jp/chatbot/webhookhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/setting-up-a-webhook-for-the-chatbot
チャット履歴の確認https://docs.tripla.jp/chatbot/check-historyhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/chat-list
FAQの回答入力https://docs.tripla.jp/chatbot/faq-verificationhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/faq-verification
自動メッセージhttps://docs.tripla.jp/chatbot/auto-messagehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/chatbot-message
ブランド単位での自動メッセージ設定方法https://docs.tripla.jp/chatbot/burandodenomessjihttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/chatbot-message#_9
チャットボット アイコンに関する設定https://docs.tripla.jp/chatbot/chatbot-icon-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/chatbot-message#_5
自動メッセージ チャット設定方法https://docs.tripla.jp/chatbot/chatbot-messagehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/chatbot-message#_2
チャットボットよくある質問登録https://docs.tripla.jp/chatbot/chatbot-q-ahttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/registering-frequently-asked-questions-faqs-in-the-chatbot
チャットボットへの画像挿入https://docs.tripla.jp/chatbot/chatbot-imagehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/inserting-images-into-the-chatbot
チャットボットメニューの設定https://docs.tripla.jp/chatbot/chatbot-menu-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/chatbot-menu
チャットボット 利用規約https://docs.tripla.jp/chatbot/chat-terms-of-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/display-of-terms-of-use-for-customers
電話からチャットボットへの誘導https://docs.tripla.jp/chatbot/phone-chatbothttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/redirecting-phone-calls-to-the-chatbot
オペレーターに接続するhttps://docs.tripla.jp/chatbot/operatorhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/connect-to-an-operator
ウィジェット フォーム作成方法https://docs.tripla.jp/chatbot/formhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/how-to-create-a-widget-form
BRRウィジェットhttps://docs.tripla.jp/chatbot/brr-widgethttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/brr-widget
チャットボットへのメール回答https://docs.tripla.jp/chatbot/chatbot-mailhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/email-reply-to-chatbot
LINE連携https://docs.tripla.jp/chatbot/linecollaborationhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/broadcast-line-integration
Facebook Messenger連携https://docs.tripla.jp/chatbot/facebook-messenger-collaborationhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/facebook-messenger-integration
会員プログラムhttps://docs.tripla.jp/member/membership-programhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/membership-program
会員 アカウントロックの解除https://docs.tripla.jp/member/member-account-lockhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/membership-program#%E4%BC%9A%E5%93%A1_%E3%82%A2%E3%82%AB%E3%82%A6%E3%83%B3%E3%83%88%E3%83%AD%E3%83%83%E3%82%AF%E3%81%AE%E8%A7%A3%E9%99%A4
会員 情報の変更・削除https://docs.tripla.jp/member/menber-change-deletehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/edit-delete-member-information
会員 予約・ポイント履歴https://docs.tripla.jp/member/member-point-reservation-loghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/member-reservation-and-point-history
SNSアカウントでの会員登録・ログインhttps://docs.tripla.jp/member/sns-account-member-registrationhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/sns-login
カスタムアカウントの削除https://docs.tripla.jp/member/erase-custom-accounthttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/delete-custom-account
ポイントhttps://docs.tripla.jp/member/pointhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/point-program
組織(法人)ログイン機能の設定https://docs.tripla.jp/member/organization-login-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/organization-setting#_2
組織CSVダウンロードhttps://docs.tripla.jp/member/organization-datahttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/organization-setting#CSV
登録・ログイン機能設定https://docs.tripla.jp/member/roguinhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/membership-program#_20
施設設定 部屋タイプhttps://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/room-group-type-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/room-type-setting
施設設定 プランhttps://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/plan-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reserved-engine-settings-plan
プラン管理https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/planhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/plan-management
検索フィルタ設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/search-filter-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reserved-engine-settings-plan#_3
組織(法人) 機能設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/corporate-registration-function-settingshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/corporate-function-settings
組織(法人) 追加項目https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/zu-zhi-fa-ren-zhui-jia-xiang-muhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/corporate-membership-program#_8
プロモーションhttps://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/promotionhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/promotion
利用規約・条件https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/terms-of-servicehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/terms-of-use
追加質問・お知らせ設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/additional-questions-and-notification-settingshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reserved-engine-settings-additional-questions-and-notification-settings-questions
https://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reserved-engine-settings-notification-settings
グループ施設への案内機能https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/guidance-functionhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/redirect-to-other-properties-in-the-group
エリア設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/area-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/area-settings
予約のセキュリティ設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/reservation-security-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/booking-security-settings
予約ウィジェットのサブドメイン化https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/sub-domain-tophttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/subdomain-settings-for-booking-widgets
部屋タイプの追加https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/room-type-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/room-type-setting
新規プランの追加https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/new-planhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reserved-engine-settings-plan
プランの詳細変更https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/plan-detailed-settingshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/edit-plan-details
プラン内容をコピーして新規作成https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/copy-planhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/duplicate-plan-to-create-new-one
日帰りプランhttps://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/day-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reserved-engine-settings-day-use
プランオプションhttps://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/puranopushonhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/plan-option-added
デフォルト検索条件の設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/default-search-conditionshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/default-search-settings
通知メール設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/mail-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/notification-email-settings
カスタムメールテンプレートhttps://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/custom-mail-templatehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/custom-mail-template
OTA価格取得・ベストレート設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/ota-price-acquisitionhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/ota-price-fetch-settings
子供設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/children-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/children-setting
キャンセルポリシー設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/cancellation-policyhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/cancellation-policy
予約変更ポリシー設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/reservation-change-policyhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/reservation-change-policy
オプション販売https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/option-addedhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/option-added
宿泊税https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/accommodation-taxhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/accommodation-tax
予約可能期間の設定https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/nohttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/setting-the-booking-availability-period
非会員向けのメールの同意https://docs.tripla.jp/reserved-engine-settings/consent-for-non-member-mailhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/promotion-mail
レコメンダーウィジェットhttps://docs.tripla.jp/recommender-widgehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/recommender-widget
tripla Connecthttps://docs.tripla.jp/customer-data-platform/tripla-connecthttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/tripla-co-ltd/manual-list/tripla-connect
カスタムメールドメインhttps://docs.tripla.jp/guan-li-zhe-she-ding/custom-mail-domainhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/custom-mail-domain
Iframe版tripla Bookの設定https://docs.tripla.jp/guan-li-zhe-she-ding/iframetripla-booknohttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-book-iframe-settings
配配メールhttps://docs.tripla.jp/guan-li-zhe-she-ding/hai-hai-mailhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/hai-hai-mail
カスタム認証https://docs.tripla.jp/guan-li-zhe-she-ding/custom-authhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/custom-authentication
IPアドレス制限https://docs.tripla.jp/guan-li-zhe-she-ding/ipadoresuhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/account-setting#IP
顧客アプリケーションを登録するhttps://docs.tripla.jp/guan-li-zhe-she-ding/apurikshonwosuruhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/add-a-customer-app
ダイナミックパッケージの設定https://docs.tripla.jp/guan-li-zhe-she-ding/dynamic-packagehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/dinamic-package
権限管理https://docs.tripla.jp/guan-li-zhe-she-ding/rights-managementhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/account-setting
ブッキングウィジェット webhookの設定https://docs.tripla.jp/guan-li-zhe-she-ding/booking-widgets-webhookshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/bookingwidget-webhook
画像の一括アップロードhttps://docs.tripla.jp/media/upload-photohttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/media-upload-photo
施設情報の設定https://docs.tripla.jp/setting/facility-information-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/facility-information-setting
検索バーの設置https://docs.tripla.jp/setting/search-bar-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/search-bar-and-availability-search-screen-settings
ヘッダー/フッター・デザイン設定https://docs.tripla.jp/setting/header-footer-settingshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/search-bar-and-availability-search-screen-settings#_3
リンククリックによる予約フロー画面立ち上げhttps://docs.tripla.jp/setting/reservation-page-link-settingshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/search-bar-and-availability-search-screen-settings#_6
追加項目の設置https://docs.tripla.jp/setting/reservation-required-itemshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/search-bar-and-availability-search-screen-settings#_7
検索結果の表示順位https://docs.tripla.jp/setting/plan-display-orderhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/search-bar-and-availability-search-screen-settings#_9
日付未定検索設定方法https://docs.tripla.jp/setting/undated-searchhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/search-bar-and-availability-search-screen-settings#_11
カスタムURLの設定https://docs.tripla.jp/setting/custom-urlhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/search-bar-and-availability-search-screen-settings#URL_1
ログイン表示設定https://docs.tripla.jp/setting/login-display-settingshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/membership-program#_20
SNSアカウント利用のログイン(SSO)設定方法https://docs.tripla.jp/setting/sns-introductionhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/sns-login
GoogleとのSNS連携https://docs.tripla.jp/setting/googletonosnshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/sns-login#GoogleSNS
Yahoo!とのSNS連携https://docs.tripla.jp/setting/yahootonosnshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/sns-login#YahooSNS
予約ウィジェットURLパラメーターhttps://docs.tripla.jp/setting/booking-widget-urlhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/parameter
サブドメイン利用時の予約ウィジェットURLパラメーターhttps://docs.tripla.jp/setting/booking-widget-url-subdomainhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/parameter-subdomain
利用サービス・システム連携https://docs.tripla.jp/setting/service-usedhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/features-integration
システム連携 TLリンカーンhttps://docs.tripla.jp/setting/system-cooperation-tllincolnhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/system-integration-tllincoln
tripla管理画面・TLリンカーンで設定が必要な項目の区分https://docs.tripla.jp/setting/list-of-setting-itemshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/list-of-setting-items
システム連携 手間いらず・ねっぱん・らく通https://docs.tripla.jp/setting/system-cooperation-temairazu-neppan-rakutuhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/system-cooperation-temairazu-neppan-rakutu
オペレーター設定https://docs.tripla.jp/setting/operator-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/op-setting
Outgoing Webhookshttps://docs.tripla.jp/setting/outgoing-webhookshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/outgoing-webhooks
ファーストパーティークッキーの設定https://docs.tripla.jp/setting/firstpartycookiehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/first-party-cookies
TableCheckhttps://docs.tripla.jp/setting/tablecheckhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tablecheck-integration
Open AIhttps://docs.tripla.jp/setting/open-aihttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/open-ai
管理画面の言語設定https://docs.tripla.jp/setting/nohttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/language-settings
tripla Payhttps://docs.tripla.jp/tripla-pay/tripla-payhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-pay
tripla Guidehttps://docs.tripla.jp/tripla-guidehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-guide
請求画面の確認https://docs.tripla.jp/humanoid-icon/billing-screenhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/billing-screen
口座振替へ変更・振替口座先変更https://docs.tripla.jp/humanoid-icon/account-transferhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/account-transfer
未来の宿泊チケット清算https://docs.tripla.jp/humanoid-icon/voucherhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/redeeming-future-stay-vouchers
tripla Pay 請求確認https://docs.tripla.jp/humanoid-icon/tripla-pay-qing-qiu-que-renhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-pay-billing
管理者側プロフィール設定https://docs.tripla.jp/humanoid-icon/profile-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/profile-setting
権限別作業条件https://docs.tripla.jp/humanoid-icon/account-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/account-setting#_1
新規コンシェルジュ追加https://docs.tripla.jp/humanoid-icon/konsherujuhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/account-setting#_3
tripla管理画面へのログインhttps://docs.tripla.jp/set-up/loginhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/onboarding-book#_1
JavaScriptの設置https://docs.tripla.jp/set-up/javascript-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/javascript-setting
チャットボットウィジェットの設定https://docs.tripla.jp/set-up/widget-settingshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/chatbot-widget-settings
コンバージョン計測(第三者タグ)https://docs.tripla.jp/set-up/taguhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/set-up-tag
サブドメインのGoogle analytics設定https://docs.tripla.jp/set-up/sub-domain-google-analyticshttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/sub-domain-google-analytics
Google Analyticsのコンバージョン設定https://docs.tripla.jp/set-up/google-analyticsnokonbjonhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/ga4-how-to-setting
未来の宿泊チケットhttps://docs.tripla.jp/set-up/reservation-tickethttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/voucher
TripAdvisorアカウント設定方法https://docs.tripla.jp/set-up/tripadvisorhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/trip-advisor
デジコの設定https://docs.tripla.jp/set-up/digico-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/exchange-to-common-points-digico-point-program
Google Analyticsの設定https://docs.tripla.jp/set-up/google-analytics-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/ga4-how-to-setting
「tripla Book」とGoogleホテル広告の連携https://docs.tripla.jp/set-up/google-hotel-advertising-linkagehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/google-hotel-advertising-linkage
GA4設定手順書https://docs.tripla.jp/set-up/ga4-how-to-settinghttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/ga4-how-to-setting
旅行予約キャンセル保険https://docs.tripla.jp/cancellation-insurancehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/cancellation-insurance
空港直通サービスhttps://docs.tripla.jp/airport-direct-servicehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/direct-airport-shuttle-nearme-airport
お客様画面での予約までの流れhttps://docs.tripla.jp/customer/customer-screenhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/customer-side-booking-procedure
3Dセキュアhttps://docs.tripla.jp/customer/3dsekyuahttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/3dsecure
お客様画面でのキャンセルhttps://docs.tripla.jp/customer/cancel-by-yourselfhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/guest-side-cancellation-process
領収書のダウンロード方法https://docs.tripla.jp/customer/receipthttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/dl-receipt
お客様への領収書・メールサンプルhttps://docs.tripla.jp/customer/sample-mailhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/e-mail-template
お客様画面での会員登録https://docs.tripla.jp/customer/self-membership-registrationhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/user-registration-on-the-front-end
お客様画面での会員情報確認・変更https://docs.tripla.jp/customer/check-my-accounthttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/customer-side-member-information-review-and-edit
お客様画面での宿泊者情報の変更https://docs.tripla.jp/customer/change-of-customer-informationhttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/editing-guest-information-on-the-customer-screen
tripla Bot サービス利用規約https://docs.tripla.jp/terms-of-use/tripla-chatbot-service-terms-of-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-bot-terms-of-use
tripla Bookサービス利用規約https://docs.tripla.jp/terms-of-use/tripla-hotel-booking-service-terms-of-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-book-terms-of-use
tripla Boost サービス利用規約https://docs.tripla.jp/terms-of-use/tripla-boost-service-terms-of-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-boost-terms-of-use
tripla Connect サービス利用規約https://docs.tripla.jp/terms-of-use/tripla-connect-service-terms-of-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-connect-terms-of-use
tripla Success サービス利用規約https://docs.tripla.jp/terms-of-use/tripla-success-terms-of-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-success-terms-of-use
tripla Pay利用規約(宿泊施設向け)https://docs.tripla.jp/terms-of-use/tripla-pay-terms-of-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-pay-terms-of-use
tripla Pay利用規約(ユーザー向け)https://docs.tripla.jp/terms-of-use/tripla-pay-for-usershttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-pay-terms-of-use
宿泊プラン提供規約(ダイナミックパッケージ)https://docs.tripla.jp/terms-of-use/dynamic-packagehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/dynamic-package-wbf
DP機能利用規約https://docs.tripla.jp/terms-of-use/dp-terms-of-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/dp-terms-of-use
tripla Page サービス利用規約https://docs.tripla.jp/terms-of-use/tripla-page-service-terms-of-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-page-terms-of-use
tripla Link サービス利用規約https://docs.tripla.jp/terms-of-use/tripla-link-service-terms-of-usehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/articles/tripla-link-terms-of-use
利用規約一覧https://docs.tripla.jp/terms-of-use/listoftermsofusehttps://tripla.zohodesk.jp/portal/ja/kb/tripla-co-ltd/terms-of-use